فروش ویژه صندلی بادی کودک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش ویژه صندلی بادی کودک
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 641
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه صندلی بادی کودک 

  فروش ویژه صندلی بادی کودک  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 

صندلی بادی کودک، وسیله ای فوق العاده سرگرم کننده و دوست داشتنی برای کوکان. در طرح و شکل های مختلف. بسیار مقاوم و با کیفیت. همراه با یک تلمبه جهت باد زدن صندلی، به صورت هدیه ...
صندلی بادی کودک وسیله ای جدید، فانتزی و بسیار دوست داشتنی و در عین حال فوق العاده مقاوم برای کودک دلبند شما می باشد. این صندلی در طرح های مختلف تولید و عرضه شده است و ظاهر زیبای آن باعث خواهد شد کودک شما ساعت ها بر روی آن نشسته و سرگرم باشد! مقاومت این صندلی تا وزنی حدود 100 کیلوگرم می باشد. در کنار این محصول یک تلمبه جهت باد زدن صندلی به صورت هدیه ارسال خواهد شد. صندلی بادی کودک برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور با قیمت استثنایی عرضه شده است.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24000 تومان 



:: برچسب‌ها: فروش ویژه صندلی بادی کودک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: